Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Marketing management cementových filtračních technologií pro stavební průmysl v České a Slovenské republice (v angličtině)
Beránek, Petr ; Boxhofer, Martin (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Globálně cementářský průmysl je jedním z nejvíce energeticky náročných, dále produkce emisí prachu, CO2, NOX, SO2 a těžkých kovů je považována právě z tohoto průmyslu za značně znečisťující životní prostředí. Nicméně, na základě předpovědí Světového fondu pro ochranu přírody a Mezinárodní Energetické Agentůry potřeba cementu bude narůstat v příštích dekádách. V diplomové práci za účelem správného porozumění cementovému průmyslu byla shromážděna data o produkci znečištjících emisích a dále byl popsán postup výroby cementu. Diplomová práce analyzovala potenciál hornorakouské společnosti Kappa GmbH instalovat filtrační systém na českých a slovenských cementárnách v příštích 2 až 3 letech. Filtrační systémy společnosti Kappa jsou schopny značně redukovat emise prachu vypouštěných z cementáren. Nicméně jelikož pro společnost Kappa GmbH je cementářský průmysl novým průmyslovým odvětvím, ve kterém by společnost ráda v budoucnu působila, pro tento záměr jisté překážky musejí být překonány. Diplomová práce nalezla tyto překážky a dáva doporučení pro jejich řešení.
Marketingové aspekty při zpracování nabídky do veřejné obchodní soutěže stavebním podnikem
Deufnerová, Veronika ; Vahalová, Hana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Metrostav a.s., která podniká ve stavebnictví v tuzemsku i zahraničí. Na základě vybraných metod jsem provedla – SLEPTE analýzu, Porterův model, Model 4C a SWOT analýzu a dále jsem vedla řízený rozhovor. Na základě zjištěných poznatků předkládám společnosti vhodná doporučení na zlepšení současného stavu.
Zrušení obchodní korporace
VELÁT, Marek
Tato práce se zaměřuje na proces zrušení obchodní korporace. Zrušení obchodní korporace lze provést s právním nástupcem nebo bez právního nástupce. Toto téma je velice obsáhlé a právní oporu má převážně v zákoně č. 90/2012 Sb. a 125/2008 Sb., 89/2012 Sb. Cílem diplomové práce je objasnit problematiku zrušení obchodní korporace z pohledu práva, účetnictví a daní. Jedním z dalších cílů je zabývat se zrušením obchodní korporace s právním nástupcem a bez právního nástupce. Dále jsou v této práci popsané vybrané možnosti zrušení obchodní korporace a je zde také uvedena statistika zrušených obchodních korporací. Výzkumné šetření je prováděno prostřednictvím dotazníkového šetření, které doplňuje řízený rozhovor. Respondenty tohoto výzkumného šetření byly vybrané podnikatelské subjekty a zástupci obchodních korporací. Vyhodnocení výzkumného šetření je doplněno tabulkami, na které navazují jednotlivé grafy.
Potenciál Guerilla marketingu
HAVLÍKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace). Literární rešerše popisuje teoretický základ guerilla marketingu, kde se za průkopníka považuje zejména Jay Conrad Levinson. Hovoří se zde také o trendech v digitálním marketingu, o emocích v marketingu, o krizové komunikaci s médii a o české legislativě v oblasti reklamy. Výsledky práce ukázaly, že guerilla marketing je mezi marketingovými specialisty populární, ale není příliš využíván. Ale potenciál ovšem ukazuje. Mezi zaměstnanci vybrané společnosti byl také projeven zájem o tento typ marketingu. Zájem vyjádřili také z vedení společnosti, kde by přijali promyšlenou a zajímavou kampaň. V závěru práce byla navržena kampaň pro vybranou společnost s prvky guerilla marketingu, a to formou ambientních médií a virálních videí.
Role odborové organizace při ochraně zájmů zaměstnanců
HARTINGER, Dominik
Hlavním záměrem této bakalářské práce je shrnutí činností vykonávaných odborovými organizacemi. Odborové organizace představují důležitý aspekt pracovněprávních vztahů a mohou mít klíčový vliv na pracovní podmínky. Legislativa České republiky postrádá ucelený právní předpis, jenž by se týkal odborů, což vede k nesprávnému povědomí o jejich činnostech. Jedním ze stěžejních bodů této práce je zjistit názory zaměstnanců na zmíněnou problematiku a porovnat je se skutečností. Jako hlavní zdroj informací bylo využito dotazníkové šetření společně s řízenými rozhovory se zástupci zaměstnavatelů a odborářů. Výsledky šetření naznačují důvěru většiny zaměstnanců v přínos činností odborů, nejsou nicméně schopni zcela správně tyto činnosti popsat. Výstupy praktické části pak potvrzují důležitost kontroly bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jako jednoho z hlavních zájmů odborářů, dále také dopad ekonomických trendů na kolektivní vyjednávání.
Historický vývoj snowboardingu
Votavová, Karolína ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Fořterová, Petra (oponent)
Název práce: Historický vývoj snowboardingu Cíl práce: Cílem bakalářské práce je popsat historický vývoj snowboardingu. Metody: Zpracování sekundárních dat probíhalo v bakalářské práci formou literární rešerše. Primární data sloužící k hlubšímu porozumění dané problematiky byla získána pomocí kvalitativního výzkumu, konkrétně metodou osobního dotazování dvou respondentů. Výsledky: V práci byl popsán historický vývoj snowboardingu, jeho vybavení a styly jízdy. Pomocí řízených rozhovorů s vybranými respondenty, bylo možno nahlédnout do dané doby hlouběji. Díky porovnání rozhovorů s jinými experty, bylo zjištěno, že každá osobnost, spojená se snowboardingem, má na problematiku vlastní pohled, a jejich názory se shodující pouze v malém rozpětí. Klíčová slova: snowboarding, historie snowboardingu, vývoj snowboardingu, řízený rozhovor, porovnání názorů

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.